Long Bio



Γειά χαρά! Ονομάζομαι Χρήστος Παραπαγκίδης και θα προσπαθήσω "αντί βιογραφικού" να σας πώ εν τάχει, κάποια πράγματα, για το πως έμπλεξα με τον χώρο.

Η ιστορία ενός μικρού, που ήθελε να "μοιάσει" τους μεγάλους (αδερφούς του).


Για όλα φταίει "το υπόγειο"!
Mε τον μεσαίο αδερφό μου να ξεχνάει στο σπίτι τις μιξαριστές κασέτες που έγραφε στα διάφορα clubs που δούλευε ως dj και τον μεγάλο να προσπαθεί να μοιάσει τον S.R.V. με την κιθάρα του,θέλησα σαν μικρότερος να τους μοιάσω.
Η διαδικασία... αποκάλυψε ένα "παρανοϊκό" πάθος για την μουσική!
Στην αρχή,ξεκίνησα καταστρέφοντας τις κασέτες του μεσαίου και στην συνέχεια ξεκουρδίζοντας την κιθάρα του μεγάλου.
    Και ενώ όλα αυτά συνέβαιναν εν έτη 92-93, το 1996 έπεσε στα χέρια μου ένα διπλό κασετόφωνο {από εκείνα τα παλιά που όταν πατούσες το play και στα δύο ακουγόντουσαν και τα δύο!!!ΤΡΕΛΑ!}
Από το διπλό κασετόφωνο του 96, το καλοκαίρι του 1999 με βρίσκει με ένα SL1200 και ακούγοντας τον ήχο από την βελόνα{καθώς δεν είχα ηχεία-ενισχυτή}συγχρόνιζα τα τραγούδια, ακούγοντας χαμηλά το κασετόφωνο! "ΤΡΕΛΑ no2"
Έχοντας ξοδέψει μια περιουσία σε δίσκους, συνέχισα να εργάζομαι ως dj και απολαμβάνοντας τα τρία πια SL1200 και τον DJM500 στο Booth του club που δούλευα παίζοντας "τα ξένα...", κατέληξα το 2002 participant στο Red Bull Music Academy  {Brazil - Sao Paulo} ως ο Έλληνας "επιλαχών" του διαγωνισμού.
    Έχοντας ζήσει και έχοντας μάθει πολλά από τους λέκτορες και τα παιδιά του academy επέστρεψα στην Ελλάδα και ξεκίνησα τις σπουδές μου στο ΤΕΙ μουσικής τεχνολογίας και ακουστικής στο Ρέθυμνο.Εκεί, βρήκα το χρόνο και έμαθα πως να μήν "ξεκουρδίζω" πια τις κιθάρες και γενικά διάφορα όργανα καθώς είχα ερωτευτεί  την διαδικασία της ενορχήστρωσης (μέχρι σήμερα,ίσως αυτό είναι που λατρεύω να κάνω περισσότερο από οτιδήποτε).
Gilberto Gil
    Η εμπειρία όμως και οι μοναδικές στιγμές από την μουσική ακαδημία στη Βραζιλία{live keyboard performance με τον τραγουδοποιό, τραγουδιστή και Υπουργό Πολιτισμού της Βραζιλίας Gilberto Gil μεταξύ άλλων},μου δημιούργησαν το πάθος για την τέχνη της μουσικής παραγωγής, κρατώντας την dj κουλτούρα και νοοτροπία σαν "plugin" για την μουσική μου συνέχεια!
Το καλοκαίρι του 2005 με βρίσκει πάλι στο "υπόγειο" να ασχολούμαι με ένα κομμάτι που είχαμε γράψει "έτσι για την φάση" με ένα φίλο/αδερφό (Θοδωρή Κοντάκο) το οποίο έστειλε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και το άτιμο, πέρασε!Από κει και έπειτα ξεκίνησε ή όλη ιστορία με την βιοποριστική πια σχέση μου με την μουσική.
Sierra Studio A
Μέντορας - δάσκαλος , φίλος και ΠΟΛΛΑ ακόμη ο  
Χρυσόστομος Μουράτογλου όπου για 5 χρόνια εργάστηκα δίπλα του ως βοηθός του στα Sierra Studios, μου δίδαξε την τέχνη της ηχογράφησης & παραγωγής και με εμπιστεύτηκε από νωρίς για αρκετά θέματα της δουλειάς με αποκορύφωμα (μεταξύ άλλων) την ευκαιρία που μου έδωσε να εργαστώ και ως assistant engineer του Goetz Botzenhardt  (Faithless,Bjork,Pet Shop Boys,U2,Paul Weller)  στις μίξεις για τον δίσκο Ντάμα Κούπα της Δήμητρας.

2009 - και με όπλο το "παρανοϊκό" πάθος και την όρεξη για δουλειά ξεκινάει η κίνηση της Room Recordings με τον Φίλο/δάσκαλο και Αδερφό, Θοδωρή Τζόκα! Ένα υπέροχο ταξίδι που παρήγαγε 3 ολοκληρωμένες δουλειές με πολύ όρεξη και μεράκι, το οποίο σαφώς συνεχίζεται μέχρι σήμερα με φίλους από την Ελλάδα και το εξωτερικό!

Όμορφοι Άνθρωποι, δεν σταμάτησαν να εμφανίζονται στη ζωή μου.Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η γνωριμία μου με τον Εικαστικό - Σκηνογράφο και Συνθέτη Βασίλη Μαντζούκη  όπου η φιλιά, η μαθητεία, και η συνεργασία μου μαζί του αποτελούν ασταμάτητη πηγή έμπνευσης και καθοδήγησης.

Από εκεί και έπειτα, προέκυψε ένα μεράκι με τα ξυλουργικά το οποίο εξελίχθηκε σε πάθος και ψυχοθεραπεία. Έμελλε στην τέχνη της ξυλουργικής να βρω και το ψευδώνυμο μου.. μastroKristo λοιπόν, just for fun... :) 

Πέρα από τις διάφορες δουλειές που ετοιμάζονται στο studio και μέσω αυτού του site, θα στεγάσω και θα μοιραστώ τη μουσική μου αλλά και των φίλων μου.
Επίσης θα κάνω μια προσπάθεια για όλους τους "ταλαιπωρημένους" σαν εμένα Audio & Music Lovers ,να αναπτύξω και μια ευρεία θεματολογία γύρω από τον χώρο και την τέχνη της Μουσικής Παραγωγής. 


I'll do my best
Peace Profound
μastroKristo